piątek, 6 marca 2009

Nowe ze starego











Zmeczenie zima i tesknota za ciepelkiem daja mi sie we znaki.Dzis rano mialam ochote wlozyc cos wiosennego,ale niestety pogoda za oknem na to nie pozwala wiec wymyslilam nowy styl dla starego sweterka.Zrobilam go pare lat temu,kiedy jeszcze bylo w modzie chodzenie z odkrytym brzuchem, teraz jakos nie bardzo mi to odpowiada.Po pierwsze jest mi zimno po drugie jako mloda mama nie czuje sie na silach zaadoptowac styl nastolatki. Pokaze wam tez mojego ostatniego twora-mini sukienka w orzechowym kolorze.Mam wrazenie,ze uda mi sie ja zalozyc jeszcze pare razy w tym sezonie bo wiosna jakos ociaga sie z nadejsciem.








Tak sobie patrze na te zdjecia i stwierdzam ze moj aparat nie oddaje mi sprawiedliwosci, jak na osobe ktora wazy zaledwie 54 kg wychodze bardzo szeroko na zdjeciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz